Virtuális barangolás a múltban GUL-16-A-2016-00080 A verseny leírása Helyszín és időpont: május 8. délelőtt – Vereckei-hágó, délután – Szolyva május 9. Beregszász
Május 8.: mindkét helyszínen 5-5 különböző feladat. A feladatok összeállításánál figyelmet fordítottunk arra, hogy minél több tantárgyi tudás érvényesüljön, így a matematika, történelem, földrajz, informatika, magyar nyelv- és irodalom ismeretek alkalmazásával oldhatók meg az egyes versenyfeladatok. A verseny keretét egy – korunk elvárásának megfelelően – informatikai játék adja. 1. Minden feladat telepítve van a csapatoknál lévő tableten. A csapatok egyszerre indulnak. 2. GPS koordinátákkal határoztuk meg az egyes feladatok helyszíneit. A csapatok feladata a helyszín megtalálása. 3. Itt QR-kódban található a jelszó, amellyel a tömörített állomány megnyitható a tableten, ekkor látható, maga a feladat is. 4. A feladat megoldása a tableten kerül rögzítésre (mentésre). Ekkor kapja meg a következő helyszín GPS koordinátáit. Értékelés: helyszín megtalálása – 10 pont kód „feltörése” – 5 pont feladat megoldása – 20-50 pont beérkezési sorrend: 1. 100 pont, 2. 95 pont, … 20. 5 pont
Verecke: a honfoglaló magyarsággal kapcsolatos feladatok Szolyva: a „malenkij robottal” kapcsolatos feladatok Külön feladat: minden csapat készítsen a GULAG/GUPVI, „malenkij robot” témával összefüggő modellt, makettet, amelyet a versenyre hozzon magával. Pontozás: 10-50 pont
Virtuális barangolás a múltban
VálaszTörlésGUL-16-A-2016-00080
A verseny leírása
Helyszín és időpont:
május 8. délelőtt – Vereckei-hágó, délután – Szolyva
május 9. Beregszász
Május 8.: mindkét helyszínen 5-5 különböző feladat. A feladatok összeállításánál figyelmet fordítottunk arra, hogy minél több tantárgyi tudás érvényesüljön, így a matematika, történelem, földrajz, informatika, magyar nyelv- és irodalom ismeretek alkalmazásával oldhatók meg az egyes versenyfeladatok. A verseny keretét egy – korunk elvárásának megfelelően – informatikai játék adja.
1. Minden feladat telepítve van a csapatoknál lévő tableten. A csapatok egyszerre indulnak.
2. GPS koordinátákkal határoztuk meg az egyes feladatok helyszíneit. A csapatok feladata a helyszín megtalálása.
3. Itt QR-kódban található a jelszó, amellyel a tömörített állomány megnyitható a tableten, ekkor látható, maga a feladat is.
4. A feladat megoldása a tableten kerül rögzítésre (mentésre). Ekkor kapja meg a következő helyszín GPS koordinátáit.
Értékelés:
helyszín megtalálása – 10 pont
kód „feltörése” – 5 pont
feladat megoldása – 20-50 pont
beérkezési sorrend: 1. 100 pont, 2. 95 pont, … 20. 5 pont
Verecke: a honfoglaló magyarsággal kapcsolatos feladatok
Szolyva: a „malenkij robottal” kapcsolatos feladatok
Külön feladat: minden csapat készítsen a GULAG/GUPVI, „malenkij robot” témával összefüggő modellt, makettet, amelyet a versenyre hozzon magával. Pontozás: 10-50 pont