Gulag/Gupvi szakkör

A Megyaszói Mészáros Lőrinc Körzeti Általános Iskola tanulói által készített blog.

Az oldal folyamatosan frissül!

QR-kódos helybázisú játékunk

1 megjegyzés:

  1. Virtuális barangolás a múltban
    GUL-16-A-2016-00080
    A verseny leírása
    Helyszín és időpont:
    május 8. délelőtt – Vereckei-hágó, délután – Szolyva
    május 9. Beregszász

    Május 8.: mindkét helyszínen 5-5 különböző feladat. A feladatok összeállításánál figyelmet fordítottunk arra, hogy minél több tantárgyi tudás érvényesüljön, így a matematika, történelem, földrajz, informatika, magyar nyelv- és irodalom ismeretek alkalmazásával oldhatók meg az egyes versenyfeladatok. A verseny keretét egy – korunk elvárásának megfelelően – informatikai játék adja.
    1. Minden feladat telepítve van a csapatoknál lévő tableten. A csapatok egyszerre indulnak.
    2. GPS koordinátákkal határoztuk meg az egyes feladatok helyszíneit. A csapatok feladata a helyszín megtalálása.
    3. Itt QR-kódban található a jelszó, amellyel a tömörített állomány megnyitható a tableten, ekkor látható, maga a feladat is.
    4. A feladat megoldása a tableten kerül rögzítésre (mentésre). Ekkor kapja meg a következő helyszín GPS koordinátáit.
    Értékelés:
     helyszín megtalálása – 10 pont
     kód „feltörése” – 5 pont
     feladat megoldása – 20-50 pont
     beérkezési sorrend: 1. 100 pont, 2. 95 pont, … 20. 5 pont

    Verecke: a honfoglaló magyarsággal kapcsolatos feladatok
    Szolyva: a „malenkij robottal” kapcsolatos feladatok
    Külön feladat: minden csapat készítsen a GULAG/GUPVI, „malenkij robot” témával összefüggő modellt, makettet, amelyet a versenyre hozzon magával. Pontozás: 10-50 pont

    VálaszTörlés